|
Почитав -захотив до ВАС В ГОСТИ. |
КОНОТОПСЬКИЙ ТРАМВАЙ
http://www.grad.kono... align=left> Досить швидкий пуск трамваю пояснюється тим, що у місті є багато фахівців-колійників. Це вже пізніше Міністерство комунального господарства констатувало, що '...у результаті без проектного будівництва, дозволеного Виконкомом міськради, побудовані методом народного будівництва трамвайні колії у Конотопі мають суттєві відхилення від «Правил технической эксплоатации трамвая» та не пов'язані з генеральною схемою планування Конотопу, розробленою Діпроградом, шпали укладені не просоченими і навіть неокоріненими; у коліях укладені рейки-коротиші різних типів без перехідних накладок, колії забаластовані котельним шлаком; відсутні елементарні умови огляду та ремонту вагонів. Складання проектно-кошторисної документації по Конотопському трамваю неприпустимо затягнулось і не було завершено у терміни, встановлені постановою.' (наказ № 263 від 08.06.50). Надалі відбувався розвиток, причому лінії будувалися одноколійними з роз'їздами, окрім лінії до заводу „Мотордеталь' (двоколійна від початку). Уже в 1980-і побудували другу колію по проспекту Миру, а останньою стала дільниця маршруту № 2 по вул. Дружби - Піонерській - Сарнавській. У Конотопі, як і у Києві, тривалий час експлуатувалися двоконтролерні вагони (переважно уживані київські - спочатку 2-вісні, а згодом КТВ-57). Лише на маршруті № 3 (Центр - селище ВРЗ) технічно було неможливо побудувати петлю в районі кінцевої зупинки у центрі (Колієпровід - саме так називають залізничний віадук у Конотопі), тому з 1986 року цей маршрут подовжили до Деповської вул., а тупик розібрали орієнтовно 2004 року. Через це у місті є одноколійна дільниця, де сходяться усі три маршрути (ширина дороги не дозволяє збудувати там другу колію), а відтак єдину зупинку від колієпроводу до вокзалу буває швидше пройти пішки, ніж чекати зустрічного трамваю на роз'їзді. У кращі часи на маршруті № 2 працювали двовагонні поїзди КТМ-5, а загальний випуск на всі маршрути становив близько 40 одиниць. Ось уже протягом кількох років випуск залишається стабільним (щоправда, ще 2003 року на маршрут № 3 вдень виходив другий вагон) - 10 одиниць. Візуально конотопські вагони виглядають чи не найкраще з-поміж малих міст ('конкуренцію' може скласти хіба що Єнакієве), а неповторні сільські пейзажі з трамваями приваблюють любителів електротранспорту. Окрім проспекту Миру, трамвай не проходить головними вулицями міста, внаслідок чого конкуренція з приватними автобусами є не такою болючою, як у багатьох інших містах. Цікавою є Успенсько-Троїцька вул. - трамваї маршруту № 2 по ній ідуть двічі (на початковій та кінцевій частині вулиці). Лише маршрут № 1 проходить чітко з заходу на північний схід, а маршрут № 3 взагалі має форму літери 'U'. Інформацію взято з сайту «http://urbantranspor...>Міський транспорт |
|
Закрити |